Sunday, October 25, 2009

SEMESTER 2 ...BARU NAK HANTAR DRAF KAJIAN...

Alhamdulillah,

akhirnya dengan tekad yang tinggi ummi emelkan draf kajian untuk dibincangkan dengan supervisor umi.....

sori lah doc....itulah hasilnya pencarian literature saya....menamatkan tajuk awalan...dan penemuan tajuk yang lebih memberansangkan bahan literaturenya...

nak buat macamana...jangan doc tak setuju sudah...

esok malam nak jumpa Dr Rahim dekat Hotel Orchid....(kata dak gie...kocik bonar ...hotel tu)

okay...anakanda guru pelatih KPLI....kalau jadi tajuk kajian tu...rasa2nya koranglah bakal jadi sampel kajian...

saya nak kaji...samada guru permulaan di sekolah rendah mengamalkan teori yang mereka pelajari di sekolah...

so silalah kumpulkan emel you all...so saya boleh contact korang nanti bila dah posting...

(masalah gak ni...korang nanti kat serawak kan...batch KPLI yang saya ajar dulu pun majoriti posting kat serawak..dah lah tu jauh kat pedalaman pulak tu....)

2 comments:

kamileha said...

salam..
sronok dapat tengok gambar2 cikgu and students..
teringat waktu blajar dulu..
bila lagi boleh sampai ke melaka
sudi2 lah jenguk blog leha..
www.kamileha.blogspot.com

JUSMAWATI said...

akum cikgu...boleh cikgu...tak apa cikgu kami ada broadband dapat lah kami hantar dengan cikgu...hehehehe
insyaALLAH cikgu...kami akan cuba yang semampu kami buat...hehehehe